czwartek, 9 stycznia 2014

Podziekowania i ANIOŁKI :)

Witam Was bardzo serdecznie,

Przepraszam, że nie odwiedzam Was już tak często jak to bywało w ubiegłym roku, 
niestety czasu jakoś brak :/ 

Wiecie już, że zaangażowałam się w akcję dla Oliwki / info w poprzednim poście.

Dziękuję jeszcze raz Dziewczynom, które zechciały podarować fanty na licytacje.
Duża buzka dla :

Kingi http://szczyptamagii.blogspot.com/

Agnieszki http://starapracownia.blogspot.com

Kasi http://tworczyswiatkasi.blogspot.com

Dziewczyny jesteście kochane :)

 

Jeżeli jeszcze ktoś ma ochotę się do nas przyłączyć, gorąco zapraszam.


A teraz coś z zaległych prac , czyli Aniołki dla pewnego rodzeństwa :)





Pozdrawiam Was bardzo cieplutko :)

14 komentarzy:

  1. Sliczne, piekne jak zawsze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, ale wyjątkowo muszę przyznać, że bardziej podoba mi się męski anioł :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki piekne!!! A ja miałam zeobić zdjęcia i skleroza jest taka, że po prostu się nie da!!!! Ahh wyslę, wyslę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki, takie sympatyczne buźki mają. Mój adres to www.starapracownia.blogspot.com ;-) Troszeczkę inna końcówka, dziewczyn chyba też:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, tak mi się wyświetla jak wchodzę na Wasze profile, a link chyba działa, kliknij i sprawdz proszę, bo u mnie przekierowuje na blogi bez problemu.

      Usuń
    2. Zaraz pozmieniam końcówki na "com" :)

      Usuń
  5. Słodkie aniołeczki, buziolki przesympatyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Aniołeczki, śliczne prace, będę zaglądać :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ta anielica jest cudowna! A zwłaszcza te kwiatuszki!
    Idealnie dobrałaś kolory. Kawał niezłej roboty i pozdrawiam :3

    Odnalazłam u mnie w jakimś poście Twój komentarz i cieszę się, że zajrzałam ;]
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej do mnie ;]
    Obserwuję :*

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki przeurocze :) Bardzo podziwiam misterne ich wykonanie - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I couldn't resist commenting. Perfectly written!

    Feel free to surf to my website :: blog canadien

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ;)
    http://weronika-okoniewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń