czwartek, 21 listopada 2013

Indoor Christmas Wreaths

Witajcie :)

 Dzisiaj szybciutko :) moje wianuszki z papierowej wikliny :)

 

 moje ulubione "sreberko" :)




Dziękuję za wszystkie serdecznie komentarze pod poprzednim postem. Duża buzka dla Was :*
Jak już wiecie w sobotę kolejny kiermasz / ta sama lokalizacja...
Może to naiwne z mojej strony, ale zdecydowałam się pojechać.
Zapewniono mnie, że tym razem frekwencja dopisze i będzie lepiej :) zobaczymy ...

Ściskam Was bardzo cieplutko bo u nas od paru dni bardzo zimno :)

xxx

9 komentarzy:

  1. Wianki przepiękne! Najbardziej podobają mi się ten srebrny i z pomarańczami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne! :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy :)
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/2013/11/moje-swiateczne-candy-kochani-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ten zielony nie przypadł mi do gustu, ale to tylko dlatego, że nie lubię takiego koloru ;).
    Wianuszki sa bardzo ładne, srebrny i z pomarańczami świetne :).
    Trzymam kciuki za kiermasz, oby się opłacało pojechać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wianki przepiękne :) ale mnie urzekł najbardziej ten srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy! Jest piękny!!! Chcę taki! Chyba jednak coś wyplotę w najbliższym czasie :) Dziękuję Ci serdecznie za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne sreberko, ale złotko jeszcze z pomarańczami zachwyca! Super! Chyba też się skuszę!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Karinka ! Też się przymierzam...rurki cierpliwie czekają ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci w tym Nowym Roku wielu nowych wyzwań, dużo zdrowia i siły na realizację swoich marzeń i planów.

    OdpowiedzUsuń